Biznes Plan Klinika Onkologiczna Kruszewo

Biznes Plan – opis projektu

Biznes plan Klinika onkologiczna Kruszewo to projekt przygotowany dla Spółdzielni Medycznej Pałac Kruszewo. Inwestycja zostanie zrealizowana w budynku historycznym Pałacu w Kruszewie. Jest to budynek historyczny wybudowany w XVIII wieku (dokładniej po 1780 roku). Pałac był siedzibą hrabiów Świniarskich. Do II wojny światowej pałac i okoliczne ziemie wielokrotnie zmieniały właściciela. W latach dwudziestych dwudziestego wieku pałac stał się własnością zgromadzenia zakonnego Misjonarzy Świętej Rodziny. W tym czasie w budynku mieściło się seminarium duchowne. W czasie II wojny światowej znajdował się w nim dom matki i dziecka następnie siedziba dla „zbombardowanych Niemców”. Po wojnie pałac został zaadaptowany dla ośrodka zdrowia, później na dom dziecka, sanatorium, a od 1960 roku funkcjonował jako szpital.

Model biznesowy kliniki

Inwestycja zakłada realizację kliniki nowotworowej w której pacjenci będą leczeni nowoczesnymi naturalnymi metoda. Istniejąca struktura budynków zostanie zrewitalizowana. Budynki znajdujące się w złym stanie technicznym zostaną rozebrane, a w ich miejscu wybudowane nowe obiekty. Jednostka nie będzie posiadała konkurencji na rynku polskim. Najbliższej położone kliniki stosujące podobne metody to klinika doktora Herzoga (http://www.fachklinikdrherzog.de). Najwięcej tego typu klinik znajduje się w Stanach Zjednoczonych (https://www.cancertutor.com/clinics/). Praca nad przygotowaniem niniejszej inwestycji była prowadzona przy udziale polskich onkologów i naturoterapeutów pod przewodnictwem Pani Doktor Jolanty Nalewaj (http://leczeniedieta.com). W trakcie pracy nad modelem biznesowym zrealizowano następujące cele:

  • WARTOŚĆ OFERTY: szczegółowe opracowanie zakresu oferty, pakietów leczenia (oczekiwanych efektów leczenia),  zespołu lekarzy, metod leczenia, wycenienie każdego z pakietów i inne.
  • GRUPY KLIENTÓW: wyznaczenie grup klientów, określenie potrzeb i oczekiwań, nawiązanie kontaktu z klientami, aby dopracować model oferty i inne.
  • KANAŁY SPRZEDAŻY: wyznaczenie metod pozyskania klientów, projekt strony internetowej, strategia marketingowa, partnerzy biznesowi (listy intencyjne od klinik, organizacji i touroperatorów) i inne.
  • RELACJE Z KLIENTAMI: określenie metody budowania relacji z klientami, metod komunikacji z pacjentami w trakcie leczenia i po jego zakończeniu i inne.
  • KLUCZOWE CZYNNOŚCI: zaprojektowanie procesów zarządczych funkcjonujących w klinice odnoszących się do zarządzania jakością, marketingiem- sprzedażą, finansami, dostawami i  i innymi obszarami działalności.
  • KLUCZOWE ZASOBY: określenie kluczowych zasobów dla prowadzenia działalności (ewidencja sprzętu medycznego), opracowanie ewidencji wyposażenia kliniki we współpracy z biurem projektów, pozyskanie wycen i negocjowanie warunków dostawy sprzętu medycznego i inne.
  • PARTNERZY BIZNESOWI: nawiązanie kontaktów z partnerami biznesowymi, opracowanie umów o współpracy, dostosowanie metod rozliczeń z poszczególnymi partnerami, pozyskanie sponsorów dla finansowania pobytu w klinice dla osób bez zaplecza finansowego i inne.

Analiza finansowa kliniki

Biznes plan inwestycji składał się również z bardzo dokładnie przygotowanej analizy finansowej. Częścią naszej pracy jest pozyskanie finansowania dla niniejszego projektu dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby już na etapie przygotowania inwestycji rozwiać wszystkie wątpliwości.

Zapraszamy do współpracy.