ETAP III: Analiza środowiska konkurencyjnego
ETAP III: Analiza środowiska konkurencyjnego to część biznes planu której celem jest przeanalizowanie konkurencji w kontekście ich działalności na rynku. W tym zakresie można poddać analizie takie elementy jak ilość realizowanych projektów, cena sprzedaży mieszkań, zróżnicowanie mieszkań, stosowane metody promocji oferty, jakość wykonania budynku i inne. Wszystkie wnioski wyciągnięte z analizy konkurencji powinny zostać wykorzystane do opracowania metody budowania konkurencyjności spółki lub inwestycji.
Do najważniejszych elementów pracy w tym zakresie należą:
- Przeanalizowanie czynników tworzących konkurencyjność oferty z punktu widzenia klienta.
- Omówienie ze Zleceniodawcą konkurencyjności konkurencji i propozycji stworzenia przewagi konkurencyjnej dla inwestycji.
- Zaprezentowanie działań, które doprowadzą do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
- Opracowanie harmonogramu budowania/rozwoju konkurencyjności firmy.
- Wyznaczenie budżetu (kosztu) realizacji konkurencyjności. Należy w tym miejscu przeanalizować jak wydatki na rozwój konkurencyjności wpłyną na wydatki zysk, marże, cenę sprzedaży mieszkań i inne aspekty finansowe.
- Opracowanie prognoz finansowych- efektów ekonomicznych realizacji przewagi konkurencyjnej na podstawie wcześniej zaprezentowanych rekomendacji.
Twój doradca finansowy- aktualności
Nowe biuro METIS GROUP
Zapraszamy do nowego biura METIS GROUP sp. z o.o. na ul. Polska 15, 60- 595 Poznań. Nowe biuro, ale …
Metody wyceny przedsiębiorstwa- wprowadzenie
Metody wyceny przedsiębiorstwa- wprowadzenie, istnieje bardzo dużo metod wyceny przedsiębiorstw. Met…
Wycena metodą dochodową- Zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF)
Wycena metodą dochodową- Zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF) – Metoda dochodowa …
Komu służy wycena wartości firmy i jaki jest jej cel?
Komu służy wycena wartości firmy i jaki jest jej cel? Wycena wartości służy różnym jednostką w zależ…
Folder Zewnętrzny Dyrektor Finansowy METIS GROUP
Folder Zewnętrzny Dyrektor Finansowy METIS GROUP został przygotowany z myślą o klientach którzy chcą…
Metody majątkowe wyceny przedsiębiorstw
Metody majątkowe wyceny przedsiębiorstw zakładają, że przedmiotem wyceny są poszczególne składniki m…